Am avut ocazia să văd trupa DOMINO

trupa domino

Vineri seara am avut ocazia să văd, la sugestia unei prietene, trupa DOMINO, în Clubul Țăranului din București. A fost prima dată când am ascultat aceasta trupă și îmi pare rău ca nu am făcut-o mai devreme. Pur și simplu cântecele lor sunt fenomenale.

Trupa este alcătuită din 3 băieți: unul la chitară, unul la tobe și celălalt la țambal. Sunt sibieni și s-au lansat în 2013. Nu au cântece originale, ci cover-uri după piesele unor artiști consacrați gen Beatles, Pink Floyd, Muse, The Rolling Stones, Tudor Gheorghe, pe care le fac să sune altfel. Trupa este de urmărit și v-o recomand cu plăcere. Îi gasiți aici și aici.

Lasă un răspuns

